fbpx

Regulamin STUDIA EFFORT

 

  • 1. Definicje

Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. STUDIO EFFORT SPÓŁKA Z O.O. – studio tańca świadczące usługi edukacyjne i artystyczne pod adresem: MOSTOWA 3 oraz Klub Osiedlowy “Zielone Wzgórza” Murowana Goślina założone przez Klaudię Koralewską (prezesa zarządu) oraz Martynę Gramza (członka zarządu) prowadzące spółkę STUDIO EFFORT SPÓŁKA Z O.O. z siedzibą: ROŻNOWO, UL. WINIARY 23 64-600 OBORNIKI,  NIP 6060118487 REGON 529581289 TEL 885369053, e-mail TANIECEFFORT@GMAIL.COM,/
  2. Adres elektroniczny — oznaczenie systemu teleinformatycznego umożliwiające porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej;
  1. Cennik — informacja, w której Usługodawca określiła warunki i wysokość odpłatności za Usługi – zmiana cennika nie oznacza zmiany Regulaminu; 
  2. Dane kontaktowe — dane, przy użyciu których Uczestnik lub Użytkownik może się porozumieć z Usługodawcą od poniedziałku do piątku;
  3. Grafik — harmonogram Usług (zajęć) na dany miesiąc kalendarzowy dostępny na Stronie oraz w budynku Studio;
  4. Informacja handlowa — każda informacja przeznaczona bezpośrednio lub pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku Usługodawcy lub Usługobiorcy, z wyłączeniem informacji umożliwiającej porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej z określoną osobą oraz informacji o towarach i usługach niesłużącej osiągnięciu efektu handlowego pożądanego przez Usługodawcę lub Usługobiorcę, który zleca jej rozpowszechnianie, w szczególności bez wynagrodzenia lub innych korzyści od producentów, sprzedawców i świadczących usługi;
  5. Instruktor – osoba prowadząca zajęcia w STUDIO EFFORT.
  6. Karnet — znak legitymacyjny uprawniający Uczestnika do korzystania z określonej liczby Usług, zależnej od rodzaju wybranego przez Uczestnika rodzaju karnetu, zgodnie z opisem dostępnym na Stronie i w budynku Studio;
  7. Konsument — osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  8. Kurs – cykl zajęć edukacyjnych o charakterze artystycznym lub sportowym prowadzonych w formie zorganizowanej dla Uczestników przez Instruktorów, składających się z części teoretycznej oraz praktycznej. 
  9. Kurs zdalny – nauczanie za pośrednictwem platformy internetowej.
  10. Lekcja indywidualna – zajęcia o charakterze edukacyjno-sportowym prowadzone przez Instruktora, składająca się z części teoretycznej oraz praktycznej indywidualnie dla jednej osoby.
  11. Lokal przedsiębiorstwa — miejsce, w którym Usługodawca prowadzi działalność na stałe, tj. Studio;
  12. POCK – przedsiębiorca o cechach konsumenta, tj. osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  13. Polityka prywatności – informacje o sposobie wykorzystywania przez nas Usługodawcę danych osobowych, względem których spełnia wszystkie wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako: „RODO”).
  14. Regulamin —  niniejszy regulamin;
  15. Strona internetowa — strona internetowa Usługodawcy prowadzona pod adresem: WWW.EFFORTSTUDIO.PL , na której zamieszczany jest aktualny grafik zajęć oraz cennik, a także wszystkie aktualności i kalendarz wydarzeń;
  16. Strony – Usługodawca i Usługobiorca lub Usługodawca i Użytkownik;
  17. Studio — miejsce świadczenia Usług przez Usługodawcę, zlokalizowane przy ul.Mostowej 3 oraz w oddziale w Klubie Osiedlowym “Zielone Wzgórza”; godziny otwarcia Studio są dostępne na Stronie oraz w budynku Studio;  
  18. System teleinformatyczny — zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (t. j. Dz. U. 2017 poz. 1907, z późn. zm.);
  19. Środki komunikacji elektronicznej — rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności pocztę elektroniczną;
  20. Uczestnik — osoba fizyczna korzystająca osobiście z Usług Usługodawcy;
  21. Umowa — umowa zawarta pomiędzy:

— Usługodawcą a Uczestnikiem — odnośnie świadczenia przez Usługodawcę Usług na rzecz Uczestnika w ramach wybranego Karnetu lub pojedynczych zajęć;

— Usługodawcą a Usługobiorcą — odnośnie świadczenia przez Usługodawcę Usług na rzecz osób trzecich (Uczestników) w ramach wybranego Karnetu lub pojedynczych zajęć;

— Usługodawcą a Użytkownikiem — odnośnie świadczenia przez Usługodawcę Usług na rzecz Użytkownika Usługi elektronicznej w ramach strony prowadzonej przez Usługodawcę; 

  1. Umowa zawarta na odległość — umowa zawarta z Usługobiorcą lub Uczestnikiem, będącymi konsumentami, w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
  2. Umowa zawarta poza lokalem przedsiębiorstwa — umowa zawarta z Usługobiorcą lub Uczestnikiem, będącymi konsumentami:

 — przy jednoczesnej fizycznej obecności stron w miejscu, które nie jest lokalem przedsiębiorstwa Usługodawcy;

— w wyniku przyjęcia oferty złożonej przez Usługobiorcę lub Uczestnika,

— w lokalu przedsiębiorstwa Usługodawcy lub za pomocą środków porozumiewania się na odległość bezpośrednio po tym, jak nawiązano indywidualny i osobisty kontakt z Usługobiorcą lub Uczestnikiem w miejscu, które nie jest lokalem przedsiębiorstwa Usługodawcy, przy jednoczesnej fizycznej obecności stron.

  1. Usługa – usługi edukacyjno-ruchowe w postaci zajęć tanecznych, jakie na rzecz Uczestników świadczy Usługodawca w Studio w ramach prowadzonej działalności gospodarczej;
  2. Usługa elektroniczna — usługa świadczona bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (t. j. Dz. U. 2017. poz. 1907, z późn. zm.);
  3. UsługodawcaSTUDIO EFFORT SPÓŁKA Z O.O. – studio tańca świadczące usługi edukacyjne i artystyczne pod adresem: MOSTOWA 3 oraz Klub Osiedlowy “Zielone Wzgórza” Murowana Goślina założone przez Klaudię Koralewską (prezesa zarządu) oraz Martynę Gramza (członka zarządu) prowadzące spółkę STUDIO EFFORT SPÓŁKA Z O.O. z siedzibą: ROŻNOWO, UL. WINIARY 23 64-600 OBORNIKI,  NIP 6060118487 REGON 529581289 TEL 885369053, e-mail TANIECEFFORT@GMAIL.COM,/
  4. Usługobiorca — osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zawiera Umowę z Usługodawcą w celu świadczenia Usług na rzecz siebie samej, gdy występuje zarazem jako Uczestnik lub na rzecz osób trzecich (Uczestników);
  5. Użytkownik — osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, która korzysta z Usługi elektronicznej. 

 

  • 2. Postanowienia wstępne
  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa warunki świadczenia Usług przez Usługodawcę, a także prawa i obowiązki Usługodawcy oraz Uczestników lub Użytkowników.
  2. Regulamin jest nieprzerwanie i nieodpłatnie udostępniony przez Usługodawcę na Stronie internetowej w sposób umożliwiający pozyskanie, zapoznanie się, odtwarzanie i jego utrwalenie.
  3. Jeżeli nie została zawarta pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą odrębna umowa, niniejszy Regulamin stanowi umowę o świadczenie usług zawartą pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą, regulując w sposób szczegółowy jej postanowienia. W przypadku zawarcia odrębnej umowy Regulamin stanowi jej integralną część, chyba że zawarta umowa stanowi inaczej. W razie sporu co do treści Regulaminu i zawartej umowy, Strony związane są treścią zawartej umowy.
  4. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, jednakże w razie braku akceptacji Regulaminu przez Uczestnika, nie jest on uprawniony do korzystania z jakichkolwiek Usług.
  5. Udział w Kursach może wziąć osoba, która spełnia łącznie następujące warunki:
  1. z odpowiednim wyprzedzeniem zapisała się na dostępny kurs; 
  2. uiściła opłatę zgodnie z cennikiem; 
  3. oświadczyła, że przyjęła do wiadomości, zaakceptowała i zobowiązała się do przestrzegania Regulaminu.
  1. Osoby niemające pełnej zdolności do czynności prawnych są reprezentowane w zakresie praw i obowiązków przez rodziców lub opiekunów prawnych. W tym przypadku Studio EFFORT. STUDIO zastrzega sobie prawo do weryfikacji złożonego oświadczenia będącego zgodą przez osobę niepełnoletnią.
  2. Integralną część niniejszego Regulaminu stanowi Polityka prywatności, regulująca kwestie związane z ochroną danych osobowych.
  3. Informacje dotyczące aktualności, zmian w grafiku, występów oraz wyjazdów będą

zamieszczane na www.effortstudio.pl w zakładce AKTUALNOŚCI oraz na grupie na

facebook’u – studioEffort – Członkowie, a także w relacjach na mediach społecznościowych

i śledzenie tych informacji leży po stronie klienta.

  1. Ważne i nagłe ogłoszenia są wysyłane mailowo oraz w formie SMS na dane podane w formularzu zgłoszeniowym.
  2. Sezon taneczny trwa równolegle do roku szkolnego, rozpoczyna się we wrześniu i

kończy w czerwcu (zakończeniem sezonu). Dni wolne od szkoły są także dniami wolnymi od zajęć tanecznych, chyba, że STUDIO EFFORT poinformuje kursantów, że jest inaczej.

  1. Zapisy na zajęcia w Studio EFFORT odbywają się przez formularz zgłoszeniowy dostępny na www.effortstudio.pl zakładka DOŁĄCZ DO NAS
  2. Zapisy na zajęcia dla dorosłych oraz OPEN odbywają się poprzez aplikację FITSSEY
  3. Zapisując się na zajęcia w Studio Effort uczestnik jest świadomy własnego stanu

zdrowia oraz kondycji fizycznej, wszelkich chorób przewlekłych, alergii i kontuzji, a w

zajęciach uczestniczy na własną odpowiedzialność. Studio Tańca nie odpowiada za kontuzje i nieszczęśliwe wypadki uczestników zajęć.

 

  • 3.  Główne cechy Umowy o Usługi edukacyjne
  1. Przedmiotem świadczenia jest Usługa edukacyjna w postaci Kursów, regularnych zajęć ruchowych, Lekcji indywidualnych lub Kursów zdalnych. 
  2. Umowa o Usługi może być zawarta:
  1. w imieniu własnym i na własną rzecz przez Uczestnika lub
  2. w imieniu własnym przez Usługobiorcę, ale na rzecz osoby trzeciej (Uczestnika), np. poprzez wykupienie bonu prezentowego, benefitu dla pracowników, lub umowy wypisanej przez rodzica/opiekuna prawnego na swoje dziecko etc.  
  1. Umowa o Usługi może obejmować:
  1. pojedyncze Usługi — np. pojedyncze zajęcia z tańca lub
  2. zestaw Usług (karnet) — np. określoną liczbę zajęć z tańca.  
  1. Umowa o Usługi może być zawarta:
  1. w Studio, czyli w lokalu przedsiębiorstwa lub
  2. poza lokalem przedsiębiorstwem, czyli w innym miejscu niż Studio lub
  3. na odległość — np. za pomocą poczty elektronicznej, strony należącej do Usługodawcy, etc. 
  1. Niezależnie od sposobu zawarcia Umowy o Usługi, wskazanego w ust. 4, Umowa zaczyna wywierać skutki między Stronami od chwili zaakceptowania przez Usługobiorcę lub Uczestnika niniejszego Regulaminu. 
  2. Przed zawarciem Umowy o Usługi Usługodawca informuje Usługobiorcę lub Uczestnika o minimalnej liczbie osób, które powinny zapisać się na Usługę, aby Usługa mogła zostać zrealizowana. Jednocześnie Usługodawca zobowiązuje się powiadomić Usługobiorcę lub Uczestnika, najpóźniej na 3 (słownie: trzy) dni przed terminem świadczenia Usługi, że Usługa nie zostanie zrealizowana. 
  3. Usługi są świadczone w Studio lub w innym miejscu indywidualnie uzgodnionym pomiędzy Stronami.
  4. Usługi są świadczone w terminie wskazanym w Grafiku Usług lub w terminie indywidualnie uzgodnionym pomiędzy Stronami.   
  5. Grafik Usług jest dostępny na stronie należącej do Usługodawcy, przy czym:
  1. terminy świadczenia Usług są ustalane najwyżej na 1 (słownie: jeden) sezon (od września do czerwca);
  2. grafik na sezon (wrzesień – czerwiec) udostępniony jest najpóźniej we wrześniu;
  3. terminy świadczenia Usług mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Usługodawcy;  
  4. terminy świadczenia Usług mogą ulec zmianie na prośbę grupy Uczestników. 
  1. W przypadku jakichkolwiek zmian związanych z zakresem, czasem lub miejscem świadczenia Usług, o których mowa w ust. 6-9 Usługodawca zobowiązuje się niezwłocznie poinformować (mailowo/sms) o tym Usługobiorcę lub Uczestnika, a Uczestnik lub Usługobiorca będący konsumentem lub POCK może według własnego wyboru:
  1. wyrazić zgodę i korzystać z Usług na zmienionych zasadach lub
  2. nie wyrazić zgody na zmianę i odstąpić od Umowy o Usługi edukacyjne.
  1. Jakiekolwiek zmiany związane z zakresem, czasem lub miejscem świadczenia Usług edukacyjnych nie są skuteczne do czasu złożenia przez Usługobiorcę lub Uczestnika oświadczenia zgodnie z ust. 10.  
  2. W przypadku, o którym mowa w ust. 10 lit. b, Usługobiorca lub Uczestnik może odstąpić od Umowy o Usługi bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, otrzymując z powrotem w pełnej wysokości wynagrodzenie uiszczone za daną Usługę i zachowując prawo do dochodzenia innych roszczeń związanych ze zmianą lub niewykonaniem Umowy o Usługi. 
  3. Uprawnienia określone w ust. 10 nie przysługują Usługobiorcom lub Uczestnikom niebędącym konsumentami ani POCK— w odniesieniu do takich podmiotów Usługodawca zastrzega sobie prawo jednostronnej zmiany zakresu, czasu lub miejsca świadczenia Usług. 

 

  • 4. Główne cechy Umowy o Usługi elektroniczne 

(dotyczy korzystania przez Użytkownika ze Strony internetowej)

  1. Użytkownik, otwierając stronę należącą do Usługodawcy, zawiera Umowę o Usługi elektroniczne na zasadach przewidzianych w niniejszym paragrafie. Oprócz tego, w ramach strony należącej do Usługodawcy, mogą być oferowane również inne Usługi elektroniczne, takie jak. np. założenie konta, wysyłanie newslettera etc. 
  2. Wszelkie usługi elektroniczne są świadczone przez Usługodawcę nieodpłatnie.
  3. Przy zawieraniu Umowy o Usługi elektroniczne Użytkownik jest zobowiązany zapoznać się z informacjami Usługodawcy, postanowieniami niniejszego Regulaminu, wymaganiami technicznymi i zasadami korzystania. 
  4. Do korzystania z Usług elektronicznych wymagane są:
  1. stały dostęp do Internetu;
  2. poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa akceptująca pliki typu Cookie – Microsoft Internet Explorer w wersji nie niższej niż 8.0 lub Mozilla Firefox w wersji nie niższej niż 3.0, Opera w wersji nie niższej niż 9.0, Google Chrome w wersji nie niższej niż 6;
  3. włączona obsługa cookies (Użytkownik może wyłączyć cookies, ale wówczas Usługodawca nie daje rękojmi prawidłowego działania strony i jej funkcjonalności);
  4. czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej (jeżeli Usługa elektroniczna wymaga użycia poczty elektronicznej). 
  1. Użytkownik nie może korzystać z Usług elektronicznych:
  1. w sposób niezgodny z charakterem i przeznaczeniem Usług elektronicznych, w szczególności w sposób uniemożliwiający lub zakłócający korzystanie z zasobów systemowych lub sprzętowych Usługodawcy przez innych użytkowników,
  2. w sposób prowadzący do popełnienia czynu zabronionego lub czynu niedozwolonego w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa,
  3. w celu przesyłania spamu lub dostarczania treści o charakterze bezprawnym,
  4. w sposób godzący w integralność systemu informatycznego Usługodawcy.
  1. Usługobiorca nie może podejmować działań mających na celu zapoznanie się z loginami i hasłami Usługodawcy lub innych użytkowników.
  2. Korzystanie z Usług elektronicznych niezgodnie z Regulaminem może spowodować blokadę Usług elektronicznych. 
  3. Usługodawca zapewnia stały dostęp do Usług elektronicznych, przy czym dostęp może ulec ograniczeniu w przypadku:
  1. awarii;
  2. prac konserwacyjnych oraz mających na celu modyfikację systemów teleinformatycznych, serwerów etc.;
  3. wystąpienia siły wyższej;
  4. działań osób trzecich, w tym ingerencji w działanie strony należącej do Usługodawcy; 
  5. innych zdarzeń, niezależnych od Usługodawcy. 
  1. Usługodawca będzie informował użytkownika z odpowiednim wyprzedzeniem o zamiarze prowadzenia prac, o których mowa w ust. 8 lit. b, będą jeżeli prace te będą miały charakter istotny i będą wymagały dłuższego czasu. Usługodawca będzie się starał, aby prace te odbywały się w godzinach nocnych, w weekendy oraz dni wolne od pracy. 
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki przerw w dostępie do Usług elektronicznych, chyba że szkoda powstała umyślnie. Zastrzeżenie to nie dotyczy Użytkowników będących konsumentami lub POCK.
  3. Użytkownik jest zobowiązany korzystać z Usług elektronicznych zgodnie z prawem.  

 

  • 5. Wynagrodzenie za Usługi edukacyjne
    1. Wynagrodzenie za Usługi edukacyjne — pojedyncze i w ramach karnetu — jest opisane w Cenniku dostępnym w Studio oraz na stronie należącej do Usługodawcy. Podane kwoty zawierają podatek od towarów i usług oraz inne należności o charakterze publicznoprawnym oraz rozliczane są w polskich złotych.
    2. W przypadku, gdy zakres Usług jest ustalany indywidualnie na potrzeby danego Usługobiorcy lub Uczestnika, Strony mogą ustalić odrębne wynagrodzenie, nieprzewidziane w Cenniku. 
    3. Usługodawca może udzielać zniżek i rabatów dla Usługobiorcy lub Uczestnika — zgodnie z informacjami promocyjnymi zamieszczonymi w miejscach wybranych przez Usługodawcę, Np. zniżka rodzinna (-10% na kolejne dziecko od ceny karnetu), zniżka dla rodziców, których dzieci u nas trenują (50 zł od ceny karnetu “co w rodzinie to nie zginie”.
    4. Warunkiem skorzystania z Usług jest dokonanie zapłaty wynagrodzenia, ustalonego zgodnie z niniejszym paragrafem. 
  • Opłaty za zajęcia dla dzieci i młodzieży to zryczałtowane opłaty członkowskie, niezależne od ilości zajęć w miesiącu.
  1. Jeśli uczestnik zajęć nie może wziąć udziału (z jakiejkolwiek przyczyny) w swoim treningu, opłata NIE ZMIENIA SIĘ. Uczestnik może jednak odrobić zajęcia na innych – adekwatnych do wieku i poziomu umiejętności uczestnika, po konsultacji z trenerem.
  2. Jeśli nieobecność kursanta jest spowodowana “siłą wyższą” istnieje możliwość odrobienia zajęć/ubiegania się o zwrot części opłaty z wyłączeniem kosztów organizacyjnych poniesionych przez Studio Effort. Takie sytuacje należy zgłaszać mailowo na tanieceffort@gmail.com
  3. Karnety dla dorosłych w Studio EFFORT są ważne miesiąc kalendarzowy (we wrześniu na wrzesień, w październiku na październik itd.) oraz określoną ilość wejść – 4, 6, 8, 12 (z wyjątkiem karnetu OPEN, który pozwala na korzystanie z usług bez limitu. 
  4. Karnety dla dorosłych są opłacane zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie i obowiązują na zajęcia OPEN. Zapisując się na konkretne zajęcia, nieobecność możesz odrobić na innych, jeśli trwają tyle samo czasu. 
  5. Opłaty za kursy dla par i zajęcia dla par są uiszczane zgodnie z cennikiem, mogą być regulowane za pojedyncze zajęcia, chyba, że Studio Effort poinformowało inaczej (i np. za kurs obowiązuje opłata za cały kurs).
  6. SYTUACJE WYJĄTKOWE (niezależne od Studia Effort): tu mamy na myśli odwołanie zajęć na dłużej niż tydzień i związane z tym : zamknięcie sali/ zamknięcie Studia/

zawieszenie możliwości świadczenia usług spowodowane zarządzeniami odgórnymi, sytuacjami kryzysowymi lub epidemiologicznymi. W takim przypadku opłaty miesięczne

mogą zostać obniżone od 10% do 40% w zależności od długości przerwy. O wysokości

zniżki decyduje Studio Effort. Zajęcia mogą też zostać odrobione lub zrealizowane w innej, zastępczej formie – np. Online. Uczestnik może ale nie musi wyrazić zgody na zastępczą formę zajęć. Jeśli jej nie wyraża – może zrezygnować i złożyć pisemne wypowiedzenie na mail tanieceffort@gmail, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

  • Opłaty za zajęcia 

Usługobiorca może dokonać zapłaty wynagrodzenia za Usługi poprzez:

  1. zapłatę kartą w terminalu w studio na Mostowej 3 w Murowanej Goślinie na recepcji
  2. wykonanie przelewu bezpośrednio na rachunek bankowy Usługodawcy (dostępny w zakładce CENNIK na stronie www.effortstudio.pl) lub 
  3. dokonanie zapłaty gotówką w Studio lub innym miejscu uzgodnionym przez Strony. 
    1. Usługodawca nie gromadzi żadnych danych osobowych związanych z dokonywaniem płatności przez Usługobiorcę lub Uczestnika, w szczególności danych kart płatniczych, danych dostępowych do systemów płatności ani żadnych podobnych danych. 
    2. W przypadku, gdy:
      1. Usługobiorca lub Uczestnik będący konsumentem lub POCK odstąpi od Umowy z winy Usługodawcy — Usługobiorcy lub Uczestnikowi przysługuje zwrot wynagrodzenia w pełnej wysokości;
      2. Usługobiorca lub Uczestnik będący konsumentem lub POCK odstąpi od Umowy z własnej winy — Usługobiorcy lub Uczestnikowi przysługuje zwrot wynagrodzenia pomniejszony o koszty, jakie rzeczywiście poniósł Usługodawca, chcąc świadczyć Usługi na rzecz Uczestnika;
  • Usługobiorca lub Uczestnik będący konsumentem skorzysta z prawa odstąpienia od Umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub Umowy zawartej na odległość (czyli tak jak w przypadku umowy Studia EFFORT) — zasady rozliczeń określa § 7. 
      1. W przypadku, gdy:
        1. Usługobiorca lub Uczestnik niebędący konsumentem ani POCK odstąpi od Umowy z winy Usługodawcy — Usługobiorcy lub Uczestnikowi przysługuje zwrot wynagrodzenia pomniejszony o koszty, jakie poniósł Usługodawca;
        2. Usługobiorca lub Uczestnik niebędący konsumentem ani POCK odstąpi od Umowy z własnej winy — Usługobiorcy lub Uczestnikowi nie przysługuje zwrot wynagrodzenia. 
      2. Datą zapłaty za Usługi jest chwila uzyskania potwierdzenia z banku Studia EFFORT o zaksięgowaniu transakcji, uznanie rachunku bankowego Usługodawcy lub otrzymanie przez Usługodawcę zapłaty w gotówce. 
      3. Wszystkie opłaty za zajęcia regularne (dzieci, młodzież, dorośli) powinny być regulowane do 15 dnia bieżącego miesiąca
      4. Usługodawca może wystawić Usługobiorcy lub Uczestnikowi fakturę VAT po podaniu potrzebnych danych i przesłać ją na podany adres — drogą elektroniczną lub na prośbę Usługobiorcy lub Uczestnika drogą tradycyjną — lub przekazać ją osobiście, gdy Usługobiorca lub Uczestnik oświadczy, że odbierze ją od Usługodawcy. We wszystkich innych przypadkach Usługodawca wystawia paragon fiskalny, który może zostać wysłany drogą tradycyjną na adres podany przez Usługobiorcę. 
      5. Usługobiorca lub Uczestnik wyraża zgodę na wystawianie faktur VAT bez jego podpisu — w przypadku faktur elektronicznych oraz na przesyłanie ich drogą elektroniczną.
    • Brak zapłaty za Usługi upoważnia Usługodawcę do uniemożliwienia korzystania z Usług.
    • REZYGNACJA Z ZAJĘĆ : w Studio Effort obowiązuje miesięczny okres

    wypowiedzenia, podczas którego uczestnik nadal uiszcza opłatę miesięczną (zgodną z cennikiem dostępnym na www.effortstudio.pl). Rezygnację wysyłamy mailowo na tanieceffort@gmail.com w tytule wpisując REZYGNACJA. W treści muszą pojawić się dane uczestnika, którego rezygnacja dotyczy, data, miejscowość. 

    1. Na kursy i warsztaty taneczne obowiązują opłaty z góry i również są opłatą zryczałtowaną- niezależną od ilości obecności kursanta w zajęciach (istnieje możliwość znalezienia kogoś na swoje miejsce lub przedłużenia ważności karnetu, jeśli nieobecność była spowodowana “siłą wyższą”).
    2. w przypadku choroby/kwarantanny trwającej dłużej niż 14 dni, opłata miesięczna

    może zostać zmniejszona do 60% opłaty regularnej, jednak TYLKO PO OKAZANIU

    ZWOLNIENIA LEKARSKIEGO/WYPISU ZE SZPITALA. (Czyli zamiast 100% kwoty za

    zajęcia płacimy 60% kwoty za zajęcia). Obowiązuje w przypadku UZASADNIONEJ

    nieobecności na 3 lub więcej treningów w miesiącu w przypadku treningów 1raz w

    tygodniu oraz w przypadku nieobecności na 5 lub więcej treningów w przypadku zajęć

    2razy w tygodniu. 

    1. w przypadku nieobecności uczestnika na zajęciach przez cały miesiąc, bez

    informacji oraz nieuiszczenia opłaty członkowskiej UCZESTNIK ZOSTAJE

    SKREŚLONY Z LISTY CZŁONKOWSKIEJ

     

    • 6. Czas trwania oraz wygaśnięcie lub rozwiązanie Umowy
    1. Umowy o Usługi są umowami na czas określony — w każdym przypadku. Zawarcie Umowy na czas nieokreślony wymaga indywidualnym uzgodnień pomiędzy Stronami. 
    2. Umowa o Usługi wygasa w momencie:
    1. a) wykonania Usługi — w przypadku Usług pojedynczych;
    2. b) upływu ważności karnetu lub w przypadku wykonania ostatniej Usługi objętej karnetem, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi szybciej — w przypadku Usług objętych karnetem. 
    3. c) zakończenia sezonu tanecznego, który trwa od września do czerwca każdego roku, równolegle z rokiem szkolnym.
    1. Umowa o Usługi elektroniczne wygasa w momencie:
    1. opuszczenia strony — w przypadku Usług elektronicznych związanych z przeglądaniem strony należącej do Usługodawcy; 
    2. rezygnacji z pojedynczej Usługi elektronicznej, np. newslettera;
    3. odmowy wyrażenia zgody na zmianę Regulaminu.
      1. Ponadto Umowa wygasa w przypadku śmierci Strony, ustania jej bytu prawnego, zakończenia likwidacji, postępowania upadłościowego lub restrukturyzacyjnego, jak również w przypadku przekształceń podmiotowych. 
    • W każdym przypadku wskazanym w ust. 1-3 dzień wygaśnięcia Umowy nie może być wcześniejszy niż dzień uregulowania wszystkich należności wobec Usługodawcy przez Usługobiorcę lub Uczestnika — w przypadku jakiejkolwiek zwłoki w dokonaniu płatności przez Usługobiorcę lub Uczestnika Umowa ulega przedłużeniu do dnia uregulowania należności.
    1. Usługodawca może wypowiedzieć Umowę o Usługi elektroniczne (na adres mailowy tanieceffort@gmail.com) z ważnych przyczyn leżących po jego stronie z zachowaniem okresu wypowiedzenia wynoszącego 1 miesiąc, ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca, w szczególności w przypadku:
    1. cofnięcia, ograniczenia, wygaśnięcia, zmiany uprawnień lub warunków świadczenia Usług elektronicznych przez Usługodawcę w następstwie wydania decyzji administracyjnej, innego orzeczenia lub zmiany prawa;
    2. niezawinionej przez Usługodawcę utraty możliwości technicznych, pozwalających świadczyć Usługi elektroniczne na dotychczasowym poziomie;
    3. zmiany charakteru działalności prowadzonej przez Usługodawcę.
    1. Usługodawca może wypowiedzieć Umowę o Usługi elektroniczne bez zachowania okresu wypowiedzenia — po uprzednim wezwaniu Użytkownika do określonego działania lub zaniechania — w sytuacji, gdy Użytkownik:
    1. narusza postanowienia Regulaminu;
    2. dokonuje czynności niezgodnych z prawem;
    3. podejmuje działania mające na celu naruszenie zabezpieczeń, ingerencję w stronę należącą do Usługodawcy lub systemy teleinformatyczne Usługodawcy, uzyskanie nieuprawnionego dostępu;
    4. przechowuje dane bezprawne lub prowadzi działalność o charakterze bezprawnym. 
    1. W przypadku wypowiedzenia Umowy o Usługi elektroniczne z winy Użytkownika przez Usługodawcę Użytkownikowi nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Usługodawcy. Ograniczenie to nie dotyczy Użytkowników będących konsumentami ani POCK.

     

    • 7. Odstąpienie od Umowy 
    1. Usługobiorca, Uczestnik lub Użytkownik będący konsumentem lub POCK może odstąpić od Umowy zawartej na odległość lub Umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia jej zawarcia, składając Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu i przesyłając je mailowo na adres: tanieceffort@gmail.com W celu skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyn Usługobiorca lub Uczestnik powinien przesłać Usługodawcy oświadczenie na piśmie lub w formie elektronicznej, zgodnie z danymi kontaktowymi Usługodawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik do niniejszego Regulaminu.
    2. Prawo odstąpienia od Umowy o daną Usługę lub Usługę elektroniczną nie przysługuje Usługobiorcy, Uczestnikowi lub Użytkownikowi będącemu konsumentem w odniesieniu do Umowy o świadczenie Usługi lub Usługi elektronicznej, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni Usługę lub Usługę elektroniczną za wyraźną zgodą Usługobiorcy, Uczestnika lub Użytkownika, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy, 
    3. Jeżeli na wyraźne żądanie Usługobiorcy, Uczestnika lub Użytkownika będącego konsumentem wykonywanie Usługi lub Usługi elektronicznej ma się rozpocząć przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość lub Umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa, Usługodawca wymaga złożenia wyraźnego oświadczenia zawierającego takie żądanie zgodnie z art. 15 ust. 3 u.p.k.
    4. Jeżeli Usługobiorca, Uczestnik lub Użytkownik wykonuje prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość lub Umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa po zgłoszeniu żądania, o którym mowa w ust. 3, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy zawartej na odległość lub Umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa.
    5. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość lub Umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa, Umowa jest uważana za niezawartą, a Usługobiorca, Uczestnik lub Użytkownik będący konsumentem jest zwolniony z wszelkich zobowiązań z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 u.p.k. Z wyjątkiem tych kosztów Strony są zobowiązane zwrócić sobie nawzajem to, co świadczyły do czasu odstąpienia od Umowy zawartej na odległość lub Umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa. 
    6. Usługodawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, zwraca Usługobiorcy dokonane przez niego płatności.
    7. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Usługobiorca, Uczestnik lub Użytkownik będący konsumentem, chyba że Usługobiorca, Uczestnik lub Użytkownik zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
    8. Uprawnienia przewidziane w niniejszym paragrafie nie przysługują:
    1. Usługobiorcom, Uczestnikom i Użytkownikom niebędącym konsumentami ani POCK;
    2. Usługobiorcom i Uczestnikom będącym konsumentami lub POCK, którzy zawierają Umowę w lokalu przedsiębiorstwa. 

     

    • 8. Reklamacja Usług 
    1. Reklamacja Usług może zostać złożona przez Usługobiorcę lub Uczestnika w przy użyciu danych kontaktowych. Preferowaną formą kontaktu jest poczta elektroniczna, czyli przesyłanie przez Usługobiorcę lub Uczestnika reklamacji na podany w danych kontaktowych adres e-mail: tanieceffort@gmail.com
    2. Reklamacja powinna zawierać zwięzły opis sytuacji oraz prośby lub sugestie Usługobiorcy lub Uczestnika, a także jego dane, umożliwiające identyfikację oraz kontakt (w celu przekazania odpowiedzi na reklamację).
    3. Podane wyżej wymagania stanowią jedynie zalecenia i mają za zadania ułatwić Usługodawcy rozpatrzenie reklamacji. Brak spełnienia powołanych wymogów przez Usługobiorcę lub Uczestnika nie ma wpływu na termin i sposób rozpatrzenia reklamacji.
    4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, licząc od daty jej otrzymania. Usługodawca prześle Usługobiorcy lub Uczestnikowi odpowiedź na reklamację na trwałym nośniku (np. na piśmie lub w formacie pdf). W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Usługobiorca lub Uczestnik w ramach odpowiedzi otrzyma również uzasadnienie odmowy. Brak odpowiedzi Usługodawcy w stosunku do Usługobiorcy lub Uczestnika będącego konsumentem w terminie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, jest równoznaczny z uznaniem reklamacji.

     

    • 9. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów z konsumentami
    1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Usługobiorcę będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
    2. Usługobiorca będący konsumentem posiada następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. 2001 nr 4 poz. 25, z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz. U. 2001, nr 113, poz. 1214);
    2. zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Usługobiorcą a Usługodawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
    3. uzyskanie bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
    4. korzystanie z platformy internetowej ODR Unii Europejskiej umożliwiającej składanie reklamacji i dochodzenie roszczeń związanych z umową, która to platforma ODR Unii Europejskiej znajduje się na stronie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 

     

    • 10. Odpowiedzialność Stron
    1. Odpowiedzialność Usługodawcy wobec Usługobiorców, Uczestników lub Użytkowników będących konsumentami lub POCK z tytułu niewykonania lub niewłaściwego wykonania Usług regulują właściwe przepisy prawa cywilnego oraz prawa konsumenckiego, w związku z czym postanowienia niniejszego paragrafu nie dotyczą tego typu Usługobiorców, Uczestników lub Użytkowników. 
    2. Usługobiorca, Uczestnik lub Użytkownik ponosi odpowiedzialność wobec Usługodawcy na zasadach ogólnych prawa cywilnego, przy czym ponosi odpowiedzialność również za działania osób trzecich, z którymi wykonuje Umowę, lub którym powierza wykonanie Umowy w całości lub w części, jak za swoje działania — i nie może się z tej odpowiedzialności zwolnić, wskazując osobę trzecią jako wyłącznie zobowiązaną wobec Usługodawcy. 
    3. W przypadku wystąpienia przez osoby trzecie z jakimikolwiek roszczeniami wobec Usługodawcy z tytułu nieprawidłowego korzystania z Usług lub Usług elektronicznych przez Usługobiorcę, Uczestnika lub Użytkownika, Usługobiorca, Uczestnik lub Użytkownik jest zobowiązany zwolnić Usługodawcę z odpowiedzialności wobec tej osoby trzeciej, a gdyby to było niemożliwe ze względu na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa — pokryć wszelkie koszty, jakie poniósł Usługodawca w związku z tymi roszczeniami, w tym koszty pomocy prawnej. 
    4. W przypadku, gdy Usługodawca otrzyma urzędowe zawiadomienie lub uzyska wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze danych lub działalności, którą wykonuje Użytkownik w ramach korzystania z Usług elektronicznych Usługodawca jest uprawniony do natychmiastowego uniemożliwienia dalszego prowadzenia działalności bezprawnej, np. poprzez usunięcie danych, zablokowanie na stronie należącej do Usługodawcy etc.. 
    5. W przypadku wskazanym w ust. 4 Usługodawca niezwłocznie powiadomi Użytkownika o zamiarze usunięcia danych i uniemożliwieniu dalszego prowadzenia działalności bezprawnej. 
    6. W przypadku wskazanym w ust. 4, po powiadomieniu Użytkownika zgodnie z ust. 5, Usługodawca nie ponosi wobec Użytkownika odpowiedzialności za usunięcie danych bezprawnych lub uniemożliwienie prowadzenia bezprawnej działalności, w tym za wszelkie szkody z tego wynikłe. 
    7. Z uwzględnieniem ograniczeń odpowiedzialności przewidzianych w pozostałych postanowieniach Regulaminu, w odniesieniu do Usług elektronicznych Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
    1. nieprawidłowe świadczenie Usług elektronicznych z przyczyn leżących po stronie Użytkownika lub osoby trzeciej np. niedostosowania sprzętu do wymagań technicznych, niezabezpieczenie komputera Użytkownika lub nienależyte zabezpieczenie, wirusy etc.);
    2. skutki nieuprawnionej ingerencji w stronę należącą do Usługodawcy lub systemy teleinformatyczne przez Użytkownika lub osoby trzecie; 
    3. utratę danych zapisanych w systemach teleinformatycznych Usługodawcy z winy Użytkownika lub osoby trzeciej, niezależnej od Usługodawcy;
    4. niezastosowanie się przez Użytkownika lub inne osoby do wskazówek i zaleceń Usługodawcy;
    5. brak dostępu do Usług z winy Użytkownika;
    6. nieprzestrzeganie przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu;
    7. korzystanie przez Użytkownika z Usług z naruszeniem przepisów prawa;
    8. podanie niepełnych, nieprawdziwych lub niezgodnych ze stanem rzeczywistym danych osobowych, w tym danych kontaktowych;
    9. skutki siły wyższej.
    1. W każdym przypadku odpowiedzialność Usługodawcy wobec Usługobiorcy, Uczestnika lub Użytkownika z tytułu odpowiedzialności odszkodowawczej jest ograniczona do wysokości wynagrodzenia otrzymanego przez Usługodawcę. 
    2. Ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności nie dotyczą szkody wyrządzonej umyślnie Usługobiorcy, Uczestnikowi lub Użytkownikowi przez Usługodawcę. 
    3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za dostawców zewnętrznych technologii.

     

    • 11. Dane osobowe
    1. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Usługobiorców, Uczestników i Użytkowników będących osobami fizycznymi zostały opisane w Polityce prywatności.
    2. Usługobiorca, Uczestnik lub Użytkownik, wykorzystując jakiekolwiek dane osobowe należące do osób trzecich na potrzeby korzystania z Usług lub Usług elektronicznych, jest zobowiązany zapewnić, aby użycie tych danych następowało zgodnie z prawem, a w szczególności, by podmioty, do których te dane należą, zostały należycie poinformowane o  ich wykorzystywaniu. 
    3. Jeżeli Usługobiorca, Uczestnik lub Użytkownik korzysta z danych osobowych należących do osób trzecich, Usługodawca ma prawo przyjąć, że użycie tych danych osobowych następuje zgodnie z prawem. 
    4. W przypadku, gdy Usługobiorca, Uczestnik lub Użytkownik bezprawnie korzysta z danych osobowych należących do osób trzecich, i z tego powodu Usługodawca poniesie jakąkolwiek odpowiedzialność (cywilną, administracyjną), Usługobiorca, Uczestnik lub Użytkownik może zostać zobowiązany do naprawienia Usługodawcy szkody tym wywołanej — na zasadach ogólnych prawa cywilnego. 
    5. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA studia EFFORT
    • Zabrania się wykorzystywania ćwiczeń technicznych oraz choreografii poznanych na

    zajęciach w Studio Effort w celach innych niż praktyka własna (nie przekazujemy ich

    osobom postronnym, nie uczymy innych, nie wykorzystujemy na własnych zajęciach)

    • Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów foto i video udostępnianych na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych bez wiedzy i zgody Studio Effort.
    • ISTNIEJE możliwość zaprezentowania choreografii/układów z zajęć organizowanych na terenie Studia pod warunkiem uzyskania zgody instruktora na pokaz (np. w szkole na uroczystościach) oraz podpisanie/wspomnienie o tym, kto jest autorem choreografii.

     

    • 13. Ogólne zasady korzystania ze Studio
    1. Uczestnik przed przystąpieniem do zajęć zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o zapoznaniu się z Regulaminem i zobowiązany jest do przestrzegania zasad i zaleceń w nich zawartych:
    •  Każdy uczestnik zobowiązany jest do posiadania odpowiedniego stroju na trening i ZMIANY OBUWIA na czyste przed wejściem na salę taneczną. Miejsce do zmiany obuwia i stroju to szatnia.
    • Każdy uczestnik zobowiązany jest do potwierdzenia swojej obecności u instruktora na początku zajęć oraz – w przypadku kursów i zajęć otwartych – OKAZANIA WAŻNEGO KARNETU/karty benefitowej i ewentualnego dowodu osobistego
    • Na Sali tanecznej obowiązuje ZAKAZ dotykania luster, wnoszenia jedzenia oraz napoi innych niż WODA.
    • Nie podnosimy głosu.
    • Stosujemy się do poleceń instruktora
    • Nie opuszczamy Sali bez zezwolenia instruktora w trakcie zajęć
    • staramy się korzystać z toalety PRZED rozpoczęciem zajęć. Zachowujemy w niej czystość!
    • Okazujemy szacunek innym uczestnikom zajęć
    • Wspólnie dbamy o porządek na sali i szanujemy sprzęty treningowe.
    • nie korzystamy ze sprzętów treningowych bez zezwolenia i opieki trenera
    • W trakcie zajęć uczestnicy przebywają na Sali wyłącznie z instruktorem/ pracownikami Studia Effort. Rodzice/opiekunowie czekają przed salą.
    • W przypadku gdy zachowanie uczestnika utrudnia lub uniemożliwia instruktorowi prowadzenie zajęć, instruktor ma prawo do poinformowania o tym rodziców, kierownictwo, a w ostateczności do odmówienia kursantowi kontynuowania edukacji w Studio EFFORT. 
    • Nagrywanie zajęć jest możliwe tylko i wyłącznie za zgodą instruktora prowadzącego.
    • Dzieci oraz uczestnicy zajęć są pod opieką instruktora TYLKO podczas ich trwania. Przed oraz po treningu są one pod opieką rodziców i opiekunów! Nie zostawiamy dzieci na sali więcej niż 5 minut przed zajęciami (są wtedy BEZ opieki)
    • Studio Effort nie ubezpiecza kursantów i uczniów – powinni zrobić to we własnym zakresie.
      1. Uczestnik w celu korzystania z Usług edukacyjnych jest zobowiązany posiadać odpowiedni strój zgodnie z informacjami zawartymi w opisie poszczególnych Usług edukacyjnych dostępnymi na stronie oraz w Studio lub zgodnie z przyjętymi dla danego stylu zwyczajami.
      2. Uczestnik jest zobowiązany zachować należyty porządek w Studio ani w żaden sposób nie zakłócać świadczenia przez Usługodawcę Usług edukacyjnych na rzecz innych Uczestników.
      3. Uczestnik jest zobowiązany do używania sprzętu znajdującego się w Studio zgodnie z jego przeznaczeniem oraz zaleceniami osób działających w imieniu i na rzecz Usługodawcy. Po zakończeniu świadczenia Usług edukacyjnych Uczestnik jest zobowiązany odłożyć sprzęt na miejsce do tego przeznaczone/zdezynfekować jeśli takie jest zalecenie osoby prowadzącej.
      4. Na terenie Studio obowiązuje zakaz palenia, picia alkoholu oraz spożywania innych używek, jak również zakaz przebywania na terenie Studio pod wpływem alkoholu lub innych używek.
      5. Uczestników obowiązuje zakaz przebywania na terenie Studio w czasie infekcji lub innej choroby zakaźnej.
      6. Uczestnik, który ma problemy zdrowotne lub jest w ciąży jest zobowiązany przed zawarciem Umowy o Usługi edukacyjnej odbyć konsultację z lekarzem odnośnie możliwości świadczenia na rzecz Uczestnika Usług edukacyjnych.
      7. W przypadku złego samopoczucia, urazu, kontuzji lub innych problemów zdrowotnych zaistniałych podczas świadczenia Usług edukacyjnych, Uczestnik powinien niezwłocznie poinformować Instruktora. 
      8. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby liczba Uczestników na zajęciach zapewniała komfort i bezpieczeństwo na sali, dlatego liczba miejsc w grupach jest ściśle ograniczona i decyduje o niej Usługodawca. 
    • Na sali mogą przebywać jedynie Uczestnicy, którzy dokonali opłaty za zajęcia. Z uwagi na komfort oraz bezpieczeństwo Uczestników zajęć, opiekunowie oraz osoby towarzyszące nie mają prawa przebywać na sali tanecznej. Tożsamość każdej z osób wchodzących do miejsca, gdzie świadczone są Usługi edukacyjne jest weryfikowana.
    1. Teren, na którym świadczone są Usługi edukacyjne stanowi własność prywatną i nie może być uznawany za przestrzeń publiczną ani miejsce ogólnodostępne. Na terenie tym mogą w określonych godzinach przebywać tylko osoby spełniające kryteria wynikające z Regulaminu. Zabrania się, by osoby trzecie, bez względu na podmiot, który reprezentują mogły poruszać się po terenie, na którym świadczone są Usługi edukacyjne. W przypadku zakłócenia pracy recepcji, instruktorów lub administracji natychmiast wzywane zostaną odpowiednie służby z informacją o utrudnianiu pracy noszącym znamiona nękania przez osoby trzecie. 
    2. Usługodawca oświadcza, że ze względów bezpieczeństwa, na wypadek wtargnięcia osób trzecich niebędących Uczestnikami ani ich opiekunami prawnymi lub rodzicami, pracownikami Usługodawcy ani Uczestnikami zajęć, teren, na którym świadczone są Usługi edukacyjne będzie rejestrowany w formie audio i video za pomocą takich urządzeń jak telefon komórkowy, kamera, itp., a zapisane materiały mogą być udostępnione podmiotom zewnętrznym w wypadku naruszenia bezpieczeństwa.
    3. Zastępstwa:
      –  W przypadku choroby instruktora lub jego niedyspozycji z powodu wyjazdu na

    warsztaty/szkolenie/ z powodów osobistych Studio Effort organizuje ZASTĘPSTWO, o

    którym nie ma obowiązku informować uczestników.

    – Jeśli zajęcia zostają odwołane, Studio poinformuje o tym wszystkich kursantów: mailowo, sms oraz na Social Mediach studia, grupie fb cżłonków i stronie internetowej w zakładce AKTUALNOŚCI.

    – Zajęcia NIE ODBYWAJĄ się w Święta oraz dni ustawowo wolne od pracy, chyba, że Studio effort informuje inaczej

    – Studio Effort zastrzega sobie prawo do zmian grafiku w okresie FERII ZIMOWYCH, o czym poinformuje kursantów 14 dni wcześniej mailowo

    –  Informacje o ZMIANACH i ZASTĘPSTWACH dostępne są na stronie w zakładce

    AKTUALNOŚCI, na grupie facebookowej Studio Effort – członkowie oraz na facebooku i

    Instagramie.

    1. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
    • Zabrania się wykorzystywania ćwiczeń technicznych oraz choreografii poznanych na

    zajęciach w Studio Effort w celach innych niż praktyka własna (nie przekazujemy ich

    osobom postronnym, nie uczymy innych, nie wykorzystujemy na własnych zajęciach)

    •  Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów foto i video udostępnianych na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych bez wiedzy i zgody Studio Effort. (pobieranie, zapisywanie, udostępnianie bez oznaczenia)

     

    • 14 Aplikacja Fitssey

     

    1. Zapisy na zajęcia dla dorosłych i OPEN odbywają się przez aplikację Fitssey https://app.fitssey.com/Effort/frontoffice
    2. Każda osoba, by zapisać się na zajęcia musi załozyć konto w aplikacji oraz wykupić pojedyncze wejście lub karnet
    3. Karnety są ważne na MIESIĄC KALENDARZOWY, więc kupując karnet na 8 wejść w październiku, należy je wykorzystać w tym samym miesiącu (na dowolnych zajęciach OPEN)
    4. By wykupić pojedyncze zajęcia, należy najpierw wpłacić do portfela dodatkowe 30 zł, które będzie zamrożone przez aplikację jako KAUCJA. Kaucja jest pobierana tylko w momencie, gdy uczestnik zapisze się na zajęcia, ale na nie nie przyjdzie lub anuluje swoją obecność zbyt późno
    5. Rezygnacja z zajęć może odbyć się najpóźniej dzień przed planowanymi zajęciami
    6. zapisy na zajęcia odbywają się do 1 godziny przed rozpoczęciem wybranych zajęć
    7. Aplikacja Fitssey jest obsługiwana przez płatności internetowe Przelewy24, istnieje także możliwość opłacenia karnetu na miejscu w Studio
    8. Wykupienie karnetu nie jest równoznaczne z zapisaniem się na zajęcia. Należy najpierw wykupić karnet i go opłacić, potem wybrać zajęcia z grafiku i zapisać się na konkretny dzień.
    9. Na zajęcia dla dorosłych, OPEN obowiązuje specjalna zniżka dla rodziców, których dzieci u nas trenują. By uzyskać kod zniżkowy – napisz do nas na tanieceffort@gmail.com

     

    • 15. Postanowienia końcowe
    1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie z ważnych przyczyn jak np. zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Każdy dokument oznaczony jest datą, od której obowiązują jego postanowienia.
    2. Zmiany są publikowane na stronie www.effortstudio.pl a ponadto Usługobiorca, Uczestnik lub Użytkownik zostanie powiadomiony drogą elektroniczną o planowanej zmianie treści Regulaminu. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia.
    3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Usługobiorca, Uczestnik lub Użytkownik ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie Usług lub Usług elektronicznych do czasu planowanego wejścia w życie zmian. Niezgłoszenie chęci zakończenia Umowy o świadczenie Usług lub Usług elektronicznych bądź złożenie oświadczenia po wejściu zmian w życie poczytuje się za zgodę Usługobiorcy, Uczestnika lub Użytkownika na świadczenie Usług lub Usług elektronicznych na zasadach zgodnych z nowym Regulaminem. Zdanie drugie nie stosuje się do Usługobiorców, Uczestników i Użytkowników będących konsumentami lub POCK.
    4. Zmiany Regulaminu dotyczące Uczestników będących Przedsiębiorcami wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na Stronie internetowej.
    5. Zmiany Regulaminu i Cennika nie mają wpływu na czynności dokonane przed wejściem w życie takich zmian, w tym na zawarte umowy i wykupione Karnety.
    6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.
    7. Jeżeli jakiekolwiek postanowienie Regulaminu w całości lub części zostanie uznane za nieważne, bezskuteczne lub niemożliwe do wyegzekwowania, nie wpłynie to na ważność, skuteczność lub możliwość wyegzekwowania pozostałych postanowień Regulaminu. Strony niniejszym zgadzają się zastąpić takie postanowienie właściwym przepisem prawa. 
    8. W przypadku jakichkolwiek sporów wynikłych pomiędzy Stronami odnośnie zawarcia, interpretacji, wykonania i skutków prawnych Umowy Strony w dobrej wierze podejmą negocjacje w celu polubownego rozstrzygnięcia sporu. W razie braku rozwiązania sporu na drodze polubownej Strony oddadzą spór pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu właściwemu dla siedziby Usługodawcy, a w przypadku Usługobiorców, Uczestników lub Użytkowników będących konsumentami lub POCK— sądowi powszechnemu, którego właściwość określają przepisy Kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (t. j. Dz. U. 2018 poz. 155, z późn. zm.). 
    9. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2024

    Załącznik nr 1 do Regulaminu

    Formularz odstąpienia od Umowy 

    (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy)

    Adresat: [tu wpisujemy dane przedsiębiorcy]

    Ja, niżej podpisany/na____________________________ (imię, nazwisko), zamieszkały/ła___________________________________(adres) informuję o moim odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi: _________________________ (wskazanie zakresu usługi edukacyjnej), którą wykupiłem/łam dnia________________________.

    Załącznik nr 2 do Regulaminu

    OŚWIADCZENIA UCZESTNIKA ZAJĘĆ W Studio Effort

     

    Podpisywane u nas online podczas zapisów, poniżej wzór:

     

    Administratorem danych osobowych STUDIO EFFORT SPÓŁKA Z O.O z siedzibą: ROŻNOWO, UL. WINIARY 23 64-600 OBORNIKI,  NIP 6060118487 REGON 529581289 TEL 885369053, e-mail TANIECEFFORT@GMAIL.COM,/

    Dane osobowe przetwarzane będą jedynie w celu i zakresie określonym w udzielonej zgodzie, jak również w celu wykonania Umowy zawartej z Administratorem. Przy przetwarzaniu danych podjęte zostaną odpowiednie techniczne i organizacyjne środki przeznaczone do ochrony przed nieupoważnionym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem danych osobowych oraz przed przypadkową utratą lub zniszczeniem bądź uszkodzeniem danych osobowych. Dane osobowe nie będą przechowywane dłużej niż będzie to potrzebne i dopuszczalne przepisami prawa, a ich podanie jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celu określonego w udzielonej zgodzie. Administrator nie będzie również podzlecać przetwarzania danych osobowych bez uprzedniej zgody osoby, której dane są przetwarzane, z wyjątkiem starannie wybranych dostawców realizujących określone funkcje w imieniu Administratora (np. firmy pomagające Administratorowi w świadczeniu usług dla klientów – podwykonawcy, usług technologicznych, przechowywaniu i łączeniu danych, przetwarzaniu płatności). Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, sprostowania oraz (w zakresie wynikającym z przepisów) do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych, posiadasz również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwe dla przetwarzania danych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (PUODO). 

     

    NAZWA KURSU:

    DANE UCZESTNIKA ZAJĘĆ:

    imię i nazwisko Uczestnika zajęć:                                                                   

    W przypadku niepełnoletniego Uczestnika – imię i nazwisko rodzica (opiekuna prawnego):

    KONTAKT:

    telefon:                                                                                         e-mail:

    Uwaga –  w przypadku Uczestników niepełnoletnich podane poniżej informacje dotyczą stanu zdrowia i wizerunku niepełnoletniego Uczestnika, a oświadczenie podpisuje jego rodzic lub opiekun prawny. 

     

    REGULAMIN

    (pole obowiązkowe)

    [    ]   Oświadczam, że zapoznałem/łam się z Regulaminem wraz ze wszystkimi Załącznikami, zostały mi one doręczone zgodnie z art. 384 k.c., zrozumiałem/łam ich treść i zobowiązuję się do jego przestrzegania.

     

    WIZERUNEK

    [     ] Wyrażam zgodę na udostępnianie materiałów video i zdjęć z zajęć oraz występów z moim wizerunkiem lub odpowiednio: wizerunkiem niepełnoletniego uczestnika, którego reprezentuję na stronie www (podać nazwę strony internetowej studia) oraz mediach społecznościowych [NAZWA PLACÓWKI], tj. Facebook (podać nazwę profilu), Instagram: (podać nazwę profilu), Tik tok: (podać nazwę profilu).

     

    MARKETING

    [    ] Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych i promocyjnych w tym dla prezentacji nowych produktów i nowych usług przez [NAZWA PLACÓWKI] poprzez kierowanie takich informacji handlowych i marketingowych drogą elektroniczną na przekazany przeze mnie adres e-mail oraz przez kontakt telefoniczny na podany przeze mnie numer telefonu do czasu odwołania zgody lub wniesienia sprzeciwu.

     

    __________________________ 

                                                                                                                                                                      (czytelny podpis i data)